rapuan pegawai penjara

NUR KASIH THE MOVIE mmg ohsemm dan cool habesss :)



hai belog wangi saya!lama xupdate hang kan?haha.asyik jumpak blogger yang dok kata blog busuk ja kan?mai nak bagi lain sikit.aku panggil blog wangi walaupon belog aku satu bau pon tadak..ngahaha!

hari jumaat lepas aku dengan dua orang kawan terengganu dan seorang budak sabah ni lepak dekat centre square.eh mana ada lepak kami budak baik.teheee..aku pogi teman adilah si sabahan tu amik duit.mak dia transfer duit dekat akaun aku sebab kad bank dia hilang.lepas amik duit tu dia bagi aku seringgit sebab tumpang akaun bank aku.muahaha..alolo tomeinyaa umi a.k.a adilah :)

lepas amik duit kami membusy-kan body naik tingkat atas sekali untuk beli tiket.naik-naik serius bapak terkejut sebab line panjang nak mampos dekat kaunter tu.yang syoknya duadua kaunter tu penuh dengan golongan-golongan emakemak laa.1st time aku tengok wayang dekat CS tu macam tu.yang paling menyampahnya ada ja puakpuak laki yang tumpang sekaki kalut pi beli tiket time tu..paham dak pasaipa aku meluat??aku meluat kes depa tu xsedaq diri ka kena pi sembahyang bukannya dok beqatoq beli tiket..dah tu ada gak puakpuak yang pakai ala-ala K-POP gitu dok buat vangga boleh tayang muka kat tempat wayang..

setelah beratur selama berapa minit tah.dok ingat dah sayee..sampai la giliran kami nak beli tiket.aku ni actually bab-bab pilih seat wayang memang lemah..haha..yang adilah pulak dok xhabeh-habeh buat ayat ni "FATIHAH..KAU NAK DUDUK SEAT MANA NI?CEPAT PILIH FATIHAH CEPATFATIHAH!!!"memanglahkan nak bagi aku famous amous time tu sampai abang kat kaunter tu pon bawak keluaq ayat ni "FATIHAH NAK SEAT MANA?" ok demm aku gelak kat situ jugak.sumpah lawak caqa dia cakap..dah kena penyakit adilah dah dok FATIHAH FATIHAH..haa masa beratoq tu dan lagi aku suruh adilah amik gambo aku yang berbaju biru time tu dengan zati..oh bukan senang ye saya nak berbaju biru..gagaga!btw zaty xtengok ceta sama kami dia pi beli tiket LU LANGSI LU MATI..dia pi tengok dengan paih.

dah abes beli tiket kami pon jalan lajulaju kalah lipaskudung untuk pi surau.nak sembahyang zohor dulu alangalang ceta tu start 2.3op.m.eksited tatau nak kata wa cakap lu.lepas sembahyang aku pon pakai la bedak sikit sekali time tu ada sorang budak around 5-6 tahun macam tu mai tegoq aku.ni antara conversation kami dua orang:

Budak kecik: saye rase macam pernah tengok kakak la
aku: ya ka?bila?
Budak kecik:ye tadi
aku:ouh..dekat mana?
budak kecik: dekat wayang.
aku: ouh..adek tengok ceta apa?
Budak kecik: saye tengok ceta NURKASIH. awak?*sambil buat muka super duper comei.
aku:sama la kita. hehehe

pastu dating kami tamat sebab mak dia mai tarik tangan dia suruh dia dok jauh-jauh sikit sebab ada orang nak sembahyang.acteli time tu aku rasa famous sikit sebab tetiba ja ada budak kecik mai tegoq aku pastu dia cam pulak tu..orang tua tua kata kalau budak kecik cam kita maknanya kita ni mmg baik*oke penipuan di situ muahaha

time nak beli makanan kat kaunter wayang tu aku jumpak erda dengan senior maktab aku yang aku xkenai..maafkan saya kak!muahaha.depa pon tengok ceta tu jugak..nak habaq mai..aku punya seat gila depan.line second belah kanan dekat dengan pintu keluaq..memang teliang ah kepala aku dengan adilah.pompuan sebelah aku dekat kawan dia gila xsopan..angkat kaki letak atas seat depan..xdak sivik bebenor!

ceta nur kasih ohsemm sebab lawak..kakaka!paling lawak part Nur nak bagitau Adam yang dia pregnant dengan part Adam jatuh depan mesin basoh..oke itu sweet!punyalah tamau bagi Nur buat satu keja pon.but xlama lepaih tu Nur gugur..oke itu sedih bila semua pakat bersedih benda macam tu jadi dekat depa.aku ada ter-touching sikit part Adam sakit, Nur sarat mengandung, Aidil kena pukoi..muahaha..jatuhlah air mata ku ketika itu..sentap hati mak nak xP

apa-apa pon conclusion-nya ceta tu memang ohsemmmm lerr..anak aidil memang comei tambah tambah elias.mia pon chumel dan lawak.tapi aku jatuh centa kat elias ngehngehngeh..comei ja Nur masa dah tua teheeee xP

p/s:btw bbq malam tu agak bes.thank you along :)



ohsemmmm :)





ni lerr elias aku..comel kan?kan?sweet gitu dia dengan mia :)

11 comments:

  1. poyos la hang..taw la pi tgk cite nur kasih..ingt aku jelez? ngahahahhaa ;p

    ReplyDelete
  2. jangan la kata tak sivik, aku salu buat cenggitu, hahahha

    ReplyDelete
  3. melle:haha.chill ah.tp serius tinggi depa tu angkat haha

    ReplyDelete
  4. aku rasa dari mula sampai habih cita tu dok menyayat hati ja .
    paling lawak pun masa mia suruh nenek dia masak burger -.-
    bila Nur dah tua semua terpinga-pinga , tak pueh hati kenapa tukaq pelakon. HAHAHAHA

    ReplyDelete
  5. haha..hei..awat hang tak follow bodyguard nye blog?? taw la blog aku tak bes kan..huhu T__T

    and for your information aku TAK JELES PON~.. xP

    ReplyDelete
  6. mimi:haha part tu pon bes jgk.aku xsuka gak buat depa jd tua mcm tu.kurang ohsemm sikit part last
    bodyguard:aku dh follow lah wuwuwuw:(

    ReplyDelete
  7. eh.. haha.. tengs,, ;)

    ReplyDelete
  8. angah p tgk gak semalam.x best ah.cita lembab!!

    ReplyDelete
  9. angah:part last xbes saja bg gempak boh ohsemm haha
    diba:blajaq kat ang la ahaha

    ReplyDelete