rapuan pegawai penjara

hye NOVEMBER bye OKTOBER

sebenaqnya gambaq ni xdak kaitan pon dengan post aku kali ni..cuma aku nak bagitaw yang semalam memang sejuk gila sebab tu aku tdoq pakai sweater..haha




pertama sekali aku nak cakap BYEBYE dekat OKTOBER sayengg..byebye weh..HAHA!sebabnya aku qasa aku banyak pasrah ja dalam bulan ni...hoho..pastu HYE pulak dekat NOVEMBER..hoho..
aku qasa macam dah duduk kat oversea ja sebab masuk bulan ni cuaca dekat sungai petani ni sejuk gila babeng!awat sejuk sangat weyh??penat aku membaziaq segala tenaga yang aku ada untuk p toilet..wahahaha...siot jaa..qasanya tahuntahun lepaih xmacam ni pon..grrrr!!!sumpah sejuk!buktinya aku la ni tengah berselimut ataih katil sejak aku balik daqi kelaih lagi..
dan sekarang roomate aku baqu balik..dia exam weh aqineh..huhu..bukan setakat dya malah budakbudak kos lain pon dah start exam aqineh..yang x exam just kami genkgenk tesl sem1(tatawla kalo ada lagi seniorsenior lain yang x xam)..wahahaha..macam heaven la jugak..ada la jugak macam hell sikitsikit sebab nanti mampoih sem3 nak kena cover semua..kalo aku la aku prefer exam setiap sem..xdak la perut aku ni nak kecut sangat(kecut perut) sebab nak kena cover untuk 3 sem..gila weh!!perasaan aku la ni macam kena ligan dengan kucing ja..bapak takut!!wuaaaaaaa!!!aku pon dah tumpang sekaki jadi ketaq bila tengok seniorsenior tesl start exam tadi..walala..sumpah gua takut!!

dah dah dah..xmaw aku cakap pasai exam..sebab aku ada sikit jelous sama mereka yang exam aqineyh..sebabsebabnya:

1)depa boleh bangun lambat..ni sebab paper depa start 2.30ptg you..

2)takpayah kecut pequt sebab nak kampoi untuk 3 sem

3)depa tak payah p kelas dah..wuaaa!!!


ni menunjukkan PERASAAN HASAD DENGKI aku amatlah kuat dekat depa..wahaha..sila jangan tiru aku..hoho

oh NOVEMBER..sejak kemunculan kau menyebabakan aku makin malas nak bergerak daqi katil kayu ni..sebabkan kau jugak aku asyik ulang alik pi toilet dan aku juga tangguh untuk basuh baju..hoho..dan yang paling teruk sekali aku dengan roomate aku mandi sekali ja kemaqin..HAHA!!siot nak mampos derr..sejuk sangat kemaqen..nasib kami tetap wangi..hoho..

p/s:aku mengharapkan kebahagiaan pada bulan baru ini..wahaha..
:semoga aku dapat kurus pada bulan ini..hoho..
:gudluck kepada seniorsenior serta kawankawan yang tengah exam dan yang bakal exam..kalo mpa pnya result cekang nanti belanja la aku..haha









5 comments:

  1. yes org first. sat baru nk p baca

    ReplyDelete
  2. cakap nak private. bila ja? hha. btw kat loqstaq ni pon dah macam london kot. babi punya sejuk

    ReplyDelete
  3. haha..nnti la sayengg oi..haha..babi ja punya sejukk..kahkahkah..siot ja...pnt p toilet weh:(

    ReplyDelete
  4. melle:kita berpotensi menjadi rakan baik..miahaha

    ReplyDelete