rapuan pegawai penjara

bercitacita nak berentri guna bahasa baku~

selagi mood raya masih menular dalm diri aku ni aku cuba nak ambil kesempatan kat kau orang semua..haa..jangan dok berfikiran lucah ok?aku nak ucapkan selamat hari kaya-raya kat kau orang semua..eh maaf ye anakanak?selamat hari raya..ampinkan aku atas segala kesalahan aku sepanjang 18 tahun aku bernyawa ni..sebenarbenarnya aku nak jugak pot pet pot pet siti situ sana sini cerita pasal raya tahun ni macam bloggerblogger lain dok buat tu..tapi apakan daya..masa tidak mengizinkan*sila nyanyi dalam rentak lagu anuar zain dan elena tu...alaala suasana hari raya tu sambil goyanggoyang sampul dit raya anda..gagaga~

oh yaa..buat masa ni kan aku ada la sikitsikit rasa lega sebab assigment yang nak lepas raya semua aku dah hantar tadi..gila wa cakap kau.!padan muka aku tadi..sapa suruh aku buat kerja last minute..masa nak hantar tadi aku terpaksa berkipas-susah-mati sebab pendrive buat hal..siot kau wahai pendrive..ni balasan kau kan kat aku yang dah beberapa tahun bela kau!boleh pulak tak boleh nak detect dari semalam..tapi naseb aku la jugak..sapa suruh aku tak cabut dari lappy pastu letak dalam beg then terduduk pulak..padan muka aku!haha..ada aku kesah??*sememangnya aku kesah la beb..habis semua assigment aku tersimpan dalam tu..haish..semadi la kau orang dengan aman ye dalam tu?al-Fatihah(mari ramairamai sedekahkan doa kepada mereka)..

tadi kan..masa nak hantaq assignment memang ketaq macam duduk kat kutub utara dah haa..sebab aku ingat aku sorang ja yang lambat hantar..ruparupanya ramai lagi ha tak hantar..jenuh tadi aku kena jawab segala bagai soalan cepumas yang madam tanya..selamat soalansoalan tu tak berkaitan dengan aku..hadoii..
hari ni hari first start belajaq balik..wuaa..mood raya aku tengah ada lagi la weyh..bukan setakat mood raya..mood puasa pon ada lagi taw!haaa..sampaikan bila aku dengaq yang kawan aku tanya nak makan dekat mana aku qasa macam pelik ja..apa kes kau tehah?haha..aku tak join depa makn pon weyh..ngahaha..bajet puasa 6 la konon..padahal nak pulon buat assignment..kahkahkah..sila jangan tiru aksi aku..

semalam aku dapat jumpak balikla classmate aku..tapi tak semua..bapak rindu dekat depa semua..yang pompuan saja oke?kihkihkih..ada la 2 3 kucing berlaqi bawak kuey raya..eh 2 3 orang..termasuk aku..tapi aku siap bawak lagi bread pizza aku tu..wee..licin beb bekas tu..budakbudak laki punya keja..kesean gak la dekat genk pompuan sebab tak dan makan..haha..nasebla..nanti aku buat lagi sekali la weh kat mpa semua..tapi ada satu benda yang buat aku qasa pelik..ada ka patut dua anak daqa kawan aku tu cakap muka aku nampak berseriseri..ambuiambui..aku syak depa nak kata kau makin gemuk tapi saja ubah perkataan lain..muahaha*silakan berfikiran jahat seperti saya:P
walaweh..aku dapat keychain bentuk monyet la..suka beb!kawan aku a.k.a suami aku si adeline tu bagi tadi dekat kami yang genkgenk pompuan ni..tapi ada yang dapat terompah..kat situ ada tulis 'SABAH' bhaa..hahaha..syoknyaa sebab bentuk monyet..wee..qasa macam nak gayut beb!huhu..

okai laa..aku dah tataw nak meqapu apa lagi dah..aku tengah lapaq la ni tapi malas derr nak makan..muahaha..harapharap mood macam ni selalu mai kat aku..mana taw kot aku boleh kuqoih dengan caqa ni..ngahaha..sumpah cakap macam owang gila..owang gila pon tak cakap macam aku..



silakan cadang nama untuk dia ni..hahaha

No comments:

Post a Comment