rapuan pegawai penjara

tercemaq dah nama hang justin bieber!

oke..xmaw post panjang2..masa aku dok on9 mukabuku aku jumpak benda ni kat pofile junior aku..seyes aku gelak guling2..haha..sampai nak termuntah hijau aku tengok..hikhikhi~

hahaha!


seyes aku pasrah tgok gamaq ni..wuwuwu!ksean ang JB!nak termuntah pon ada aku tengok..comey gila ang JB!..haha..kalo ada gamaq ang pakai baju kurung sure lagi cun..haha..
teringat plak ayaat classmate aku yg sowang ni..

'aku nak tunggu bila JB tu nak maced'

aha..kalo aku xmaw ang maced xpa dok?wakaka..sebab nanti mesti soqa ang jadi lain gila..kan?kan?kan?

4 comments:

  1. weh, kwn aku cakap. jb da pecah sore da pn. hahaha

    ReplyDelete
  2. alya:seyes ko?knapa aku tataw?nk kna heboh ni..haha
    fid:apa kebenda yg apakah?

    ReplyDelete