rapuan pegawai penjara

10/08/10

yabedabeduu..aku suka tarikh qineyy..nmpk lawo..haha..aku peqasan tarikh ni masa aku p dengaq ceqamah pasai ramadhan kat dewan td..gagaga..aku ttdoq lagi..besala..kalo dengaq ceqamah x sah kalo xlena..haha..sila jangan tiru aksi ini..

lapaih p dewan aku p lena kat bilik nad..boleh plak aku p mimpi yg snior bilik dya tu perangai cam na..masa aku terjaga roomate dya balik..sekali pa yang aku mimpi pasai roomate dya tu memang berbeza ngan mimpi aku..haha..saya mintak maap kak..haha!
petang tadi lpaih klas ss aku p taekwando..(xtaw eja btoi ka dok)..festyme wouhh!!ni pon lepaih di goda oleh acik aku supaya aku join dya gak..ahha..bes wa cakap lu..kihkihkih..syok master tu ajaq..tapi tadi aku mohonk kuat gila..banyak aku salah wat..haha..masa kena wat ngan partner paling aku tatahan..sebab aku wat ngan ika si samurai sarawak..hahaha..kami dua keja gelak ja..bila master tu mai kat kami tqoih kami jadi normal balik..haha..bes siottttttttttttttttttttt*sila kick aku ketat-ketat sebab jadi peqakk..

pastu tadi tyme p sembahyang terawih kat surau maktab ni aku qasa syok la jugak..(festyme xsembahyang tarawih kat surau kat umah..agagaga)..ahaha..sebab kat sini sembahyang 8 rakaat pastu ngan witir..sila keqa sendiqi beqapa rakaat aku sembahyang..aku syok sebab kat sini agak laju kalo nak banding kat tempat lain..haha..xla aku terlena masa sembahyang..haha..bes derrrrr~
masa klas SS tu syok ja qinehh..sebab tgok ceta BRIDE N PREJUDICE..
..xblh blaa ceta tu..xpasai2 aku dapat nama KHOLI SAAB plak..cam pariangg klazmate aku tuh..haha..meloat la eh..gagaga..sebab..sebab..sebab..kalo ank taw p tgok ceta tu..haha..hanya mereka dan anak2 mereka ja yang taw..

oh yaa..selamat berpuasa ya semua..sila berpuasa bagi penoh..nnti mungkin duet anda sekalian bakal bertambah..harharhar..

4 comments: