rapuan pegawai penjara

eh eh!

aku baru dapat taw yang banyak manusia-manusia yang ada benda yang sama ngan aku..terasa..terasa..terasa.. TERANCAM wa cakap sama lu..oke makcik tuti..sila pusing aku selaju papan selaju yang ditunggang peminat keju..

apa yang sama?

ada classmate aku yang besday dya sama ngan aku..
ada classmate aku yang jam dya sama ngan aku..
ada classmate aku yang handphone dya sama ngan aku..tapi dah kena cuqi..waka waka eh eh..
ada classmate aku pakai pensil titik sama warna pastu jenis pensil tu sama ngan aku..
ada classmate aku nama dya sama ngan aku..
ada classmate aku yang dictionary dya sama ngan aku..ni sebab kami yang rancang!haha..
ada classmate aku yang pakai lappy sama ngan aku..sama saiz ja pong!kihkihkih!
ada classmate aku yang sama group ngan aku masa intebiu arituh. .bertemu kembali wahai anda..haha..
ada classmate aku yang pintu almari dya kat ostel tinggai sebelah ja sama macam aku..wuwuwu..kasihanilah baju kami..sudah nampak kesetaian mereka..kuikuikui..
gaymate aku pakai baldi yang sama warna ngan aku..
gaymate aku pon sama negeri ngan aku..
gaymate aku pon suka lagu korea sama macam aku..tapi dya lagi advance..ustazah rock beb!
aku punya file sama ngan manusia-manusia dalam kelas aku..ni sebab lecturer yang suwoh..nak bagi seragam..haha!
besties aku cakap kat matrik dya ada budak yang baju kurong dya sama macam aku..
besties aku cakap kat matrik tu pon ada gak budak yang besday sama aku..
classmate aku yang besday sama aku tu pon cakap loqhat kedah kaww gila sama macam aku..sila puji kami..anak kedah sejati..

p/s:dah tak ingat dah apo bendo yang sama..nanti bila sama aku kabo mu eh makcik tuti?

4 comments:

  1. pekat naa loghat kedah?? hehehe ;)

    ReplyDelete
  2. jap jap i pening nak faham haha

    ReplyDelete
  3. bahaya la nanti semuanya sama jeeee

    ReplyDelete
  4. nadia:pekat ka?biasa ja..haha~
    naz:sila makan panadol..kah2~
    hood:haha..agak la..

    ReplyDelete