rapuan pegawai penjara

the mask of zorro!!

aloha!kembali lagi saya di sini untuk merapu bersama kalian..haha..tudienn..gila poyo ayat aku..macam budak sopan yg penuh budi bahasa..haha..padahai aku cemerkap nk mampoih..ngahaha..taw dok pasepa aku boh tajok ni kali neh?kehkehkeh..bapak malow nk abaq..haha..

sebenaqnya ada satu malam tu..xsilap aku 2 malam yg lepaih kot..tah la..aku pon dh lopa..besala dh tua..haha..nyanyuk dh baq ang..haha..dok ceni..malam tu tyme aku masok bilik nak sambong on9 sekali aku tengok along aku dengan penuh perasaan dok pejam mata sambey kat muka dya tempek pa tataw..plaster?sticker?ketaih?haha..dokdok..sebenaqnya dya pakai mask!mask dya tu kale putih..mcm lawok pon ada aku tgok..macam antu pon ada aku tgok..kehkehkeh..pastu aku pon dok tnya la dya macam macam pasai mask 2..amek tang mana la..bapa lama dah pakai..pukoi berapa dya nk bukak la..macam macam ah..buat teruja pa tehah oi??macam ang tak penah pakai..haha..koya gila aku..haha..aku pnah pakai sekali ja pon..hikhikhik..tyme festyme pakai qtow mmg rasa macam macam ah..qasa geli urat peqot tyme along aku bubuh kat muka sebab mask tu sejuk..maw xsejuk..km boh dalam peti ais..haha..dh la tyme tu aku pakai perisa coklat..aumm!!qasa macam nk jilat ngan makan pon ada mask tu..tp aku xjadi sebab mask tu kan basah basah macam ada jeli..geli baq ang..haha..


okeoke..berbalik kesah malam tu..haha..aku pon p la bukak pintu bilek ayaq pastu tequih amek pencuci muka mak aku..haha..dok picit xmaw maw padahai benda tu nk abeh dah..tinggai nyawa nyawa badak ja pon..kehkehkeh..pastu dengan bantuan mak aku dapat gak la aku cuci muka aku yg berhabuk macam kat tempat pembinaan ni..haha..selesai cuci tu aku pon dengan excitednya p la dapoq sowang2 dengan perasaan buaw buat berani ni..hihihi..dah la aku xbkak lampu tequih p terjah sama itu peti ais..haha..dalam hati ni keja dok baca doa ja sebab dok teringat ceqita hantu yang kawan aku baqu cerita..wahaha..gila takot!tyme aku bukak peti ais tu aku jumpak la ada 5 mask yg macam macam perisa..acteli 3 peqisa ja..huhuuu~suka gila..yg ada perisa coklat,strawberi ngan satu g pa tataw..haha..memandangkan strawberi tu tinggai satu ja..aku pon apa g..rentap tequih ah..jangan dilepaskan peluang yang ada ya anak anak..haha.. pastu aku masok ah balik bilik aku sambil berlari lari kuda..kehkehkeh..semangat dok menimbunla katakan..dasar peqak!haha..pastu aku mintak la along aku ni tolong bubuh kat muka aku..sekali dya kat.."bubuhla sendiqi..mn owg nk taw selesa macam mana."coih!padahai aqi tu dya yg tolong bubuh..alasan baq ang..haih..

aku pon dengan pasrahnya bukak la plastik mask tu dengan penuh perasaan..wouh!bes gak bukak menda ni seniqi..hihihi..pastu aku pon bukak la lipatan mask tu dengan hati hati..bukan pa..takot terkoyak ja..haha..setelah itu,eden pon pi la depan cermin sebab nak bubuh mask tu..

teaw dok??cantik ouh mask tu bila kta bukak..alahai..lemah jantung i beb!!haha..lepas selesai sesi tu aku pon p la sambung balik on9..kihkihkih..tah apa apa..patutnya kena la p baring baring..ni dak..aku jalan meqata..siap suwoh along aku amik gamaq g..hahaa..tu la menunjukkan betapa peqaknya aku terhadap mask!haha..
nah..tengok ah gamaq gamaq aku yang x bulih belah!haha..nah nah.. ni la mask tu sebelum dibuka..hahani masa aku baqu bkak sket..cantik kan...mask tu?haha..xbulih belah..haha..amek kau!proses pembuangan mask..bhaha~

sebenaqnya ada lg gamaq tp aku xmaw boh..sebab ni pon dah banyak..kehkehkeh..wat rugi ruang ja kalo aku boh..haha..

12 comments:

  1. ceh, putih pa paih nii, hahaa

    ReplyDelete
  2. ambui2..perli ai ke?bg jatuh longkang satg kot..haha

    ReplyDelete
  3. arl:suster ngesot la wei..haha
    kfarah:apa yg cool?km ka mask?gagaga~

    ReplyDelete
  4. eh2,cam knl gamba ni.mengancam.HAHA

    ReplyDelete
  5. haha..pehal ko?nk jugak ke ha?

    ReplyDelete
  6. hahaha..lwklwk..tp yg laz tu comey.. XD

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete