rapuan pegawai penjara

antara AKU dan DENA BAHRIN !

kekeke ! tajuk xleh blaa. erp. hye 'akubukan jombi !' *sambil  pusing-pusing tangan hewhewhew. udah lama enggak menaip so ayat pon dah tunggang langgang bagai kehkehkeh.

ohh yaaa. pasaipa aku tulis tajuk camtu?? mai nak habaq sikit. ni saja la maybe sebab eksiteddd terlampau Dena Bahrin reply comment aku kat insta haha! btw gambo aku malas nak upload tapi gua bercakap benar niiii. sebab antara Aku ngan Dena ni kan hmmm.

she is ummi now - hokeyyyyy anak dia comelssss cutee miuttt bagaiiii. alahai geram tengok anak dia. putih melepak halussssss mulusss mcm si Dena hikhikhik * saya puji awak Dena :P


taraaaaa!! DENA BAHRIN ngan anak dia comellssss !

aku pulak hanya lahh kanak-kanak yang selalu di buli oleh classmates *see innocent kan aku sebenaqnya haha! budak la sangat weyh tahun ni dah nak masuk duapulohsatu! homaiggodddd dulu aku rasa kalau umur camni dah tua bagai dah  dah dewasa sangat dah tapi kalau banding dengan aku sekarang perghhh jauh benorrr bezanya. kikiki sebab aku nampak cam budak sekolah lagi. muahahaha.

rasanya ni ja kot apa aku nak melalut kehkehkeh. ni aaa akibat bila lama xmenghupdate pastu blur tatau nak hupdate apa.kohkohkoh.bye!makcik tuti jiran ben10 ajak aku tengok movie lah. kbye !

p/s: ouhhh mimpi aku 2 hari yang lepas syok gileeee suka sayeee tau hihi !

1 comment: