rapuan pegawai penjara

luahan muntah hijau


    aku suka dia.ini benar.jangan ingat ainan tasnim ja boleh buat lagu macam tu.dah lama pendam.jarang sekali face-to-face tapi gelak macam halilintar di alam maya.

   saban hari aku terfikir untuk berterus-terang yang aku suka dia.tapi keberanian itu tiada tumbuh di dalam diriku.aku hanya mampu bercerita kepada kawan-kawan dan juga henfon.taip padam taip padam saja yang mampu aku lakukan.

   aku xberani cakap aku suka dia.enggak tahu mengapa.kalau di facebook dan mesej boleh saja aku bergelak sakan xingat dunia.tapi kalau kami berjumpa aku jadi nervous,cuak.tidak ketahuan.kadang-kadang terus sopan walau ketika itu perangai macam samseng.semua berubah hanya kerana dia.bak kata kawan-kawanku ini penangan sebab aku suka dia.

   hari ini aku kecewa.amat kecewa.hanya mampu melihat dia bergembira dengan orang yang dia suka.aku redha melihat dia bahagia.biarlah dia bahagia dengan orang yang dia suka.asalkan dia senang.semua ni salah aku juga sebab penakut sangat nak berterus terang dengan dia.

   aku terpaksa telan semua ni sebab dulu aku takut dia xboleh terima aku yang perangai serupa samseng.nak menyesal pun xberguna lagi.xmengapalah.kita tetap berkawan selamanya.mungkin itu yang terbaik.aku redha.

p/s:hati gua tengah emo sekarang sebab jeles tengok kawan gue dapat hello kitty.hmm.


9 comments:

  1. haha. jgn arr jeles k? baby bg tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apakah tehah?? Adilah jga si tehah ni..Angau sgt dh.. hahaha

      Delete
    2. haha tene2 ni semua enggak apa2 an sih haha

      Delete
  2. Be brave. Bila lagi nak cakap kan? Dari makan dalam sorang2. PEACE (Y) hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha kak faraaaaaaaaaaa >.<
      ni saja jaa ni emo haha

      Delete
  3. awatlaa teyhah lambat berterus terangg ?dh melepas sob sob sob (kunon mcm tau tau apadia )
    maii jitra lekaih nak bg ubat muntah hijau !

    ReplyDelete
    Replies
    1. lambat sbb time tu lagu berterus-terang yg radja tu xpublish lg kot muahaha*laqi laju2 sbb tipu haha.ubat tu sdp x?hoho

      Delete
    2. tudiaaaaa tudiaaaaa laqi laju2 ligan pung kena laju2 ahhh haha ubat km confirm sedap punyaaa sure mesti pasti tak muntah hijau dah aihhhh

      Delete