rapuan pegawai penjara

TESL Annual Dinner 2011

date:16.10.2011
venue:Swiss Inn Sg. Petani.
members:puakpuak TESL muehehe
theme:miracle colours of life
foods: thai

tarikh tu course aku ada annual dinner.theme dia macam aku tulis kat atas tu.actually before dinner tu aku dengan genggeng aku dok pening tatau nak pakai baju macam mana haha.lastlast ramai yang decide pakai jubah xpon maxi.sama ah macam aku.malam nak p tu kekawan aku semua pakat kata aku ayu so depa dah pesan siapsiap yang aku xboleh ganasganas.siap kena pesan dok diamdiam lagi.xdak maknanya doe.aku siap lari lagi dengan bertemankan wedges dikakikikaku.batak ah kena gelak kes pakai wedges.gua xpaham asal genggeng gua cakap gua pakai pink malam tu.padahal jubah gua warna peach terang.sobsobsob ;'(

batch kami semua pi dgn keta so yg pompuan kena ah naik dengan drebar laki ni.dalam keta aku xabes abes gadoh dengan ketuakelas aku.dia dok gelak baju aku.cisss.dengki lerr tue gua nak ayu sikit muehehe.

cakap bab makanan ni.malam tu boleh pulak aku makan sikit ja dh la xabes.buat rugi ja gua bayaq kehkehkeh.(malas nk upload gambo makanan teheee.)

mr.tesl dapat dekat izzat.dia tu junior and miss tesl dapat dekat senior kak farah.aku ada gambo depa tp xclear.hihihi sorry bhaii jauh maa nak amik gambo.zoom punya zoom xelok pon gambo tu.so malas dah aku nak amik sebab aku tau mesti qamai yang ada gambo depa.camera depa kan canggih xmacam aku sobsobsob.

eva,me,zatty

ajam jadi alien ;p


ika n k zah the sarawakian :)

amoi,adeline,wee



adilah.makcik ni dpt cabutan bertuah biskut tiger muahaha

visa,rona,gua,ipah,nad,zaty



kk n pkk sem3. gambo ni lawo bg gua.gua nampak baik haha


f3j and f3k.batch gua :)

christina and connie

k.ana :)

qazin n mogan

gua punya jodoh (k.nisa)

rona,kimi (drebar a.k.a kk),meeva

artis :D

mus ngan iqbal buat gay mlm tu

gua sebenarnya malu nak amik gambo ngan artis kehkehkeh ;p

depan :payed
blakang:kema(artis malam tu)

k azza hot doe.aku jeles baju dia ada hood.lawa haha.btw blakang tu kak munira anis

k lija dgn hood

itu gua punya along manyak gila maa ;P

zaty and faiz:gua punya angah n k ngah

gambo ni ja elok sikit haha. mr. and miss tesl :)
actually byk lagi gambo tp malas nk upload.harharhar.gua tau gambo xcantik.salah mode.mencikkkkkk*lari sambil pegang bantal busuk

5 comments:

  1. baru gambo beso3.. nape xd orng amek pic makanan??? arghhhh

    ReplyDelete
  2. wahh bestnya..dik nak pnjm baju =)

    ReplyDelete
  3. k qib:ada tp mlas upload sbb skit sgt haha
    k amy:haha besau baju tu.
    k farah:besss la jgk haha
    zaty:ehemm untung gambo ko ada en?ahaha

    ReplyDelete