rapuan pegawai penjara

kerna kamu-_____-

kerna kamu..kerna kamu..kerna kamu..ouh syang..
haha..gila suda..
nak abaq mai*gaya mami jarum..
aku jatoh wei..jatoh!jatoh!jatoh!
jatoh pa?
jatuh cinta?
jatuh sakit?
jatuh katey?
jatuh moto?
ouh..tidak sama sekali!!!bukan ya??bukan!!!

aku jatuh kerusi weh..kerusi yang empuk nak mati tu ha..apa tataw manusia panggey?sofa kan?haa..gila sakit wei..kat mana yang saket tu malaih la aku nak abaq..wat malow..hehehe~

terima kasih cinta..eh bukan..teringat kat afgan pulok dah..acteli..terima kasih sayang ku wahai kerusi empuk a.k.a sofa..dasar sopalena!!anda memang suka dodoi saya kan wahai empuk?muahehe..me like it!!

kerna kau aku asyik lepak depan tb pastu terawang-awang di merata tempat..naihaiii..macam roh derrr!!!aku xmati lagi ya??sila faham ini..weee~

ouh ya..lopa plak nak abaq..
acteli masa tu aku dh lipat seluaq plkn yang aku pakai ni..walaupon aku x dapat nak pakai masa kat kem tu..aku pakai ja la masa kat rumah..jangan tanya awat aku xpakai masa kat plkn..ada kutu di sebalik bulu kat badan orang utan!kihkihkih~
aku pon dengan semangatnya nak p la amik ayaq sembahyang..sekali..kaki aku tergam ngan gam cap ben10 kat depan tb tu..pastu aku pon jalan ala-ala gaya makcik tuti jumpak suami dya sebab nak p duduk dekat sofa tu..punya la nak buat setai p duduk kat tempat letak tangan..sekali..

gedebukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!
!!!!!!!!!!!!!!
bunyi buah durian jatuh ke tanah sudah kedengaran..sakit wei..SAKIT gilagila!!serius aku xtipu!tapikan~*gaya cikgu math aku..aku qasa macam parianggg ja..pastu aku pi gelak..bhaha!bapak kuat aku gelak..pastu kak ngah aku yang dok kusyuk tengok mentor pon join gelak kat aku..grrrr!!acteli xgeqam pon kat dya..sebab kami gelak samasama lapih tu..haha!

yahhh!aku memang xserik..walaupon dah jatuh aku still dok tunggu tengok tb..so padan la muka aku..kihkihkih..

moral malam ni:sila cepatcepat ambil ayaq sembahyang..jangan dok tangguh niat yang suci lagi murni itu..kan dah dapat balasan..direct beb!
mood:sumpah aku menyesal -__-

15 comments:

  1. haha.sean jatoh kusi..da gemok..

    ReplyDelete
  2. babun ko!ko tu xdak gg..ngahahha

    ReplyDelete
  3. dyah:baik naih..terbaik daqi ladang!haha

    ReplyDelete
  4. eee.peqeli rpat tuh!
    hahahahaha
    sdey baca ayt yg jatuh moto tuhh
    hahaha

    ReplyDelete
  5. dyah:awat sdyh?terharu?haha

    ReplyDelete
  6. arif tu sapa ha? setiap post hg dya komen. haha. padan muka hg jatoh!

    ReplyDelete
  7. alia:arep tu bdk xdak gg..haha..pariangg ang..saket taw x?

    ReplyDelete
  8. naz:haha!
    ieyra:jelez ar tu..ngahaha!

    ReplyDelete
  9. xdak psai aku nk jeles sbb ang jtuh..hahaha..syok lg da la.. :P

    ReplyDelete