rapuan pegawai penjara

im gonna miss u all=(





huwaa='(
sdeyh gla dowh!!ne smua sbb WSP la..aku dh terlalu sangap kat ko lah WSP!debusshhh!!OMG!!!aku mmg syg gle2 ah kat ko..sbb ko dh byk tlg aku..dgn adanya miss mira,mr adam ngan en osman..anda smua tlh membuatkn hati dan nara pidana saya smakin membuak buak utk memahami,menyayangi,merestui,mengahwini BAHASA INGGERIS a.k.a ENGLISH yg selama neyh tlh membuatkn saya seperti katak di bawah tempurung,makan terlebih kuantiti,minum berbelas belas gelas,mandi tidak sampai satu jam,cakap tergagap gagap,tidor mengigau ngigau dan menulis terketar ketar smpai pen habis dakwat dowh!haleluyahh!!rasa mcm dh kembali ke alam maya mcm ADAMAYA..hihihi*sangap lg bhai~

kawan kawanku!!
hanis..mufi..zaty..ilia..biah..mira..nawal..sabrina..firdaus..kamal..kri..acap..asyraf..wan..amzar..
korang mmg bes dowh!!korang dh byk tmbhkn otak aku dgn info info menarik dari korang pasal benda yg aku tataw before neyh..mcm rifle,kibas,love,money,aircraft,sepak takraw,football,mekah,twilight new moon,nicole ann david,sugarcane,hot air balloon..dh la mpa smua lwak pastu sporting..rasa nk terputus ja urat urat kuku aku dgn lawak mpa smua..yiheaa..ehh..kuku ada urat dok??lantaklah..hahaha..

yihh..aku plg suka part presentation dowhh..ini adalah kerana..jeng jeng jeng..haha..mmg boleh tgok ah seberapa byk muka manusia yg cuak,bersemangat,teruja..walala..mmg bes dowh!hihihi..pdahal tyme ne la aku rasa ada air air masam manis masin pahit nk terkeluar..rasa nk termuntah..muka cuak nak mampos sbb rasa malu aku memebuak buak di saat aku ke hadapan kerna terpaksa memandang 17 pasang mata..wahaha..mmg seram gle ah beb!!pastu aku lg cuak ah nk hadapi question tyme..OMG!!amat amatlah meruntun jiwa dan raga ku..hihihi*
yahhh..btw congratez 2 zaty,nawal and sabrina..mpa 3 bgos dowh!!jles aku..ahahaha..

yeah..party td mmg bes ah..sbb aku dpt rasa kibas..huhuhu..teramatlah sdp walaupon sblum aku nk mkn tuh aku ragu ragu coz xpnah mkn..yummy!!firdaus!!nnty km oder kibas kat mpa..ahahaha..
pastu takkan ku lupakan farewell party n speech td..mmg bes ah!!walaopon mufi ngan acap tadak km ttp ngat mpa dowh!

rasanya dh byk aku beletiaq..mai halang aku lekaih..wahaha..btw..aku mmg suka ko ah WSP!!!byk kenangan ko bg kat aku ngan classmates aku selama 3 mggow km berulang alik nek turun tangga yg blh membantu aku buang lemak..ahahaa~
i luv u WSP!!

xsabiq nk p men futsal ngan boling ngan mpa semua nnty..hihihi..genk2 laky with miss mira and mr adam..genk2 pompuan ngan miss myra..

3 comments:

  1. hye2~ saya sudah tukar URL~ sorry for the difficulties =(

    ReplyDelete
  2. ceceii awat x cita pasai budak yang hang menat tuuu. ceceii hahaha.

    ReplyDelete
  3. nisa:orait bebeh..
    alia:ada la wei..kat post ataih ne..haha

    ReplyDelete